Naujienlaiškių kūrimas, siuntimas, adresų rinkimas ir optimizavimas
Realiu laiku matysite, kiek vartotojų atidaro Jūsų laišką ir kokias nuorodas spaudžia. GA pagalba matysite net ir pardavimų skaičių!
Galėsite iš karto matyti išsiųstų laiškų ataskaitas – žinosite, ką gavėjai veikia su Jūsų laišku:
- kiek ir kokie gavėjai perskaitė laiškus;
- kas, kiek ir kokias nuorodas spaudė laiške;
- socializacijos dalis – kiek vartotojų persiuntė, paskelbė/ paspaudė laiške „patinka“ socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“;
- kiek vartotojų atsisakė naujienlaiškių, kiek vartotojų adresų buvo pažymėti neaktyviais (žr. skiltį Gavėjų sąrašo optimizavimas).
sąsajos su Google Analytics pagalba galėsite sekti vartotojų, atėjusių iš naujienlaiškio, atliktus veiksmus svetainėje, netgi tokius kaip pirkimas.
(ExactTarget, 2013 rupjūtis)